Seiko wprowadza zegarki z kalibrem 6139 do sprzedaży na rynek japoński (JDM-Japan Domestic Market) w maju 1969. roku. Tym samym jest to pierwszy chronograf z automatycznym naciągiem dostępny dla Klientów.
Omega Constellation już po serwisie – mechanizm to porządny cal. 551, do tego stalowa koperta i słynna tarcza tzw. „pie pan”… nic tylko schrupać!
Montblanc na Valjoux 7750 po serwisie i naprawie. Nie dajcie się zwieść szykownemu rokoko na tarczy – jakoś wykonania wskazówek i sposób klejenia indeksów pozostawia wiele do życzenia… ?
Serwis i naprawa rzadkiej wersji Omegii co-axial GMT – cal. 2628.
Zenith El Primero na słynnym kalibrze 400. Pełen serwis i drobne naprawy, po zbyt długiej przerwie… Złoty, ale skromny… w doskonałej formie!
Serwis i naprawa TAG Heuer Carrera już za nami. Cal. 16 to w rzeczywistości nieznacznie zmodyfikowana poczciwa ETA (Valjoux) 7750, czyli jeden z bardziej niezawodnych automatycznych chronografów.
Longines Heritage Diver na mechanizmie sygnowanym L633.5. Zegarek piękny, ale w środku znajduje się ETA 2824-2… z datą!!!Smutne, że marka z taką tradycją i zasługami dla rozwoju zegarmistrzostwa stosuje metody żywcem wyjęte ze świata mikrobrandów…
Omega Reduced cal. 3220 już po serwisie i naprawie modułu Dubois Dépraz. W naszej pracowni bardzo lubimy te przystawki chronografu.
Nicolet Watch na dość rzadkim Landeronie 39 – trafił do nas zupełnie martwy, ale operacja wskrzeszenia udała się w 120%!