Rolex Day-Date na mechanizmie cal. 3055. Konstrukcja nie należy może do najbardziej udanych, ale za to drewniana tarcza robi robotę!
Le Phare cal. Valjoux 72C – triple date chronograph ready for duty!Serwis połączony z naprawą stopera zakończony sukcesem!
Przy okazji serwisu i naprawy „Czerwonej Dwunastki” warto przypomnieć krótką historię najsłynniejszego radzieckiego zegarka…W roku1936 Związek Radziecki rozpoczął współpracę z francuskimi zakładami Freda Lipmanna. Sowieci zakupili licencję trzech sprawdzonych mechanizmów i w oparciu o maszyny oraz technologię firmy LIP uruchomili ...
Zacięta walka z Tudor Oyster- Prince zakończyła się zwycięstwem. Jego wysokość może pochwalić się doskonałym chodem i posłuży jeszcze wiele lat w chwale i splendorze.Mechanizm sygnowany przez Tudora numerem 390 to w rzeczywistości zmodyfikowany FEF 380 – problematyczny w serwisie ...
W 2018 Omega wypuściła limitowaną reedycje swojego pierwszego naręcznego chronografu na oryginalnym mechanizmie 18‴ CHRO z 1913 roku. Jedynie 18 sztuk (sic!) za bagatela 120 tys. CHF każda.Gdy ktoś mnie pyta, co jest najbardziej fascynujące w mojej profesji, mogę spokojnie ...
Seiko wprowadza zegarki z kalibrem 6139 do sprzedaży na rynek japoński (JDM-Japan Domestic Market) w maju 1969. roku. Tym samym jest to pierwszy chronograf z automatycznym naciągiem dostępny dla Klientów.
Omega Constellation już po serwisie – mechanizm to porządny cal. 551, do tego stalowa koperta i słynna tarcza tzw. „pie pan”… nic tylko schrupać!
Montblanc na Valjoux 7750 po serwisie i naprawie. Nie dajcie się zwieść szykownemu rokoko na tarczy – jakoś wykonania wskazówek i sposób klejenia indeksów pozostawia wiele do życzenia… 😉
Serwis i naprawa rzadkiej wersji Omegii co-axial GMT – cal. 2628.
Zenith El Primero na słynnym kalibrze 400. Pełen serwis i drobne naprawy, po zbyt długiej przerwie… Złoty, ale skromny… w doskonałej formie!